click click

Wednesday 21 September 2011

lawak kuda..18SX

lawak..huhuhuhu...
(ceriter ni mungkin benar mungkin tidak,sbb ianya sekadar hiburan..and diriwayatkan pun dari sumber2 yang tidak secara klinikalnya boleh dipercayai).

...........Suatu Petang 1 pm (lunch time) di KK-tp doktor x abis lagi tengok patient yg berlambok kat luar...............
.
Encik Lurus : Doktor, macamana ni doktor ?? kata kalo pakai 'alat' ni semua okay..

Doktor : 'Alat' mana encik?..(doktor pun dh amnesic sebab ramai tengok patient kat Klinik Kesihatan le ni dh DG nya dr Unit Kesihatan Awam..kalo boleh nak buat KK macam hospital kecik).

Encik Lurus : Ni ha doktor.(sambil keluarkan dr dlm poket seluar dia).kondom yang doktor bagi ni.Kan saya amik kaunseling dr doktor 2 bulan lepas untuk merancang keluarga,saya kalau boleh tak nak anak dulu buat masa ni..sebab dh 6 orang anak saya kecik2 belaker lagi doktor..

Doktor : tapi encik memang ni pun salah satu kontraseptif -pencegah kehamilan yang memang boleh diusahakan, jimat and mudah..

Encik Lurus : habis tu macamana ? bini saya kata ujian kencing nya positif semalam : mengandung.!

Doktor.: ada bocor ke kondom ni?

Encik Lurus : xder

Doktor : expired ker?

Encik Lurus : 2013 Dec ni doktor..

Doktor : ke longgar?

Encik Lurus : memang pun doktor..

Doktor : tapi saiz standard ni jer yg ada..awak pakai macamana?

Encik Lurus : Saya buat yg macam 100% doktor ajarla..(sambil menunjukkan cara pakai)


betul2 menurut arahan ni kalo dapat patient macam ni.
Doktor : huh??

Encik Lurus : apasal doktor..??salah ker?

Doktor : Awak pakai macam ni ker..cuba confirmkn balik (tertelan sputum yg dry)

Encik Lurus : yerla doktor ni pun saya pilih ibu jari nak suruh ketat..

Doktor : astaghfirullah encik..saya demo jer pakai kat jari tangan..ni alat ni bukan pakai kat tangan..pakai kat 'bawah' la encik..

Encik Lurus : Ya Allah doktor..apasal xbagitahu awal2...

begitula malam tu memang xder benda dh membuatkan aku nak tergelak selain mendengo cerite yang begitu jujur warisan wasiat riwayat turun dr mulut ke mulut..apapun sesiapa tersinggung dengan lawak diatas harap bersabor..and of course im sorry again it has no any relation dgn yg hidup mahupun yg mati...

sesuatu yang common bagi kita boleh jadi uncommon utk org lain-SH

3 comments:

  1. haha ni cite trun temurun nih :p haha

    ReplyDelete
  2. hahahahaa...ape ke lurus bendul sangat lelaki itu...ikot ajeww :D


    http://khayalan27.blogspot.com/

    ReplyDelete